Editörün Önerisi
720P
RA.One 2011
Altyazı

RA.One 2011

  •  Süre: 156 Dk.
  •  Vizyon Tarihi: 2011
  •  Ülke: ABD
Shekhar Subramaniam (Shahrukh Khan) video oyunları yaratıcısıdır, bir gün oğlunun video oyunlarındaki kötü adamları sevdiğini öğrenir. Kötü adamları sevmesede oğlu için kötülerin kaybetmeyeceği yeni bir oyun yaratmaya karar verir. Yarattığı video oyunundaki kötü adam, yani Ra.One yazılıma uymamaktadır. Deneme oyunlarında Shekhar’ın oğlu Prateek(Lucifer)tarafından yenilgiye uğramayı hazmedemez ve onun peşine düşer. İlk karşısına çıkan Lucifer olmayacaktır

 40162İZLENME

 143FAVORİ

 4.8İMDB

Detay
  Beğen
269
188
RA.One 2011 8.4 / 10 236 kullanıcı oyu.
PUAN : 8.4
  Yorum Alanı 36 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Üye
  fatime183 04 Ocak 2017, Çarşamba
super bir film tafsiye edrim
İMZA
Fatima (Bebo)
Avatar
Üye
  Aymele 11 Kasım 2016, Cuma
Bu filmin en sevdiğim yanı şarkılarıı, Akon söylüyor, Chammak challo ve Criminal bayılıyorum. Ah bir de SRK nın elektrik mavisi gözleri.
Efekler çok iyi konu iyi işlenmiş, zevkle seyredebilirsiniz.
Ah bir de kötü rolünde Arjun Rampal var. Kimin tarafını tuttum dersiniz ???
Avatar
Üye
  celal 09 Kasım 2016, Çarşamba
imdb puani dusuk oldugu icin her defa izlemeye tereddud etdiyim bir SHAKH RUKH KHAN filmidi bu film.ilk kez izledim.45 dakikasina kadar ama biraz sıkıldım.devamini izlerim ne zamansa.iyi seyirler.emegi gecen her kese coook tesekkurler.
İMZA
bccccn
Avatar
Üye
  jakking 08 Kasım 2016, Salı
robot adam filminide izleyin tavsiyem. fakat bu film bambaşka ya
İMZA
HaYıRLıSı
Avatar
Üye
  OguzAkdogan1818 06 Kasım 2016, Pazar
emeğe saygı gösterir be insan , IMDB puanı tam bir kepazelik bilim kurguysa bilim kurgu aksiyonsa aksiyon konuk oyuncu olarak da Superstar Rajnikanth var hem de Chitti rolüyle daha ne isterim arkadaş puanım 9.5
İMZA
AKSHAY KUMAR
Avatar
Üye
  Omer-saribuga 01 Kasım 2016, Salı
Srk’nin en saçma filmiydi pek begenmedim 10/5
İMZA
PhunsukhWangdu
Avatar
Üye
  eehbee 01 Kasım 2016, Salı
Biraz çocuk filmi gibi geldi bana ama çocuklara izletmemeniz gereken cinsten kırdılı vurdulu aşklı meşkli.
İMZA
eehbee
Avatar
Üye
  -selin- 28 Eylül 2016, Çarşamba
çok güzel yaa
İMZA
Shahrukh Khan
Avatar
Üye
  xsi16 12 Eylül 2016, Pazartesi
Salman Khan’ın bazı filmleri gibi Shahrukh Khan’ın da fantastik filmlerine tahammül edemiyorum. Ama bu film gerçekten enteresan olmuş. Platformlar arası geçişlerden,simülasyon karakterlere,aksiyon sahnelerindeki efektlere dek ... Jenerikte çekimlerdenkesitler var. Bollywood için alışılagelmişin dışında... 1.73 lük karakter G-one ’ın 1.87 karakter RA-One ’a karşı savaşı diyebiliriz. Arjun Rampal’in kusursuz vücudu ve acımasız yüz ifadesi cuk oturmuş :) Shahrukh’a da mavi göz çok yakışmış.. Eğlenceli ve ailecek izlenebilir .
Avatar
Üye
  KatKhan73 08 Eylül 2016, Perşembe
film çook güzeldi bilim kurgu filmi olmasına rağmen; komikti dramatik olan sahneleride vardı aksiyon romantik her şey vardı yani. akon çok güzel söylemiş chammak challo şarksını. tavsiye ediyorum güzel bir aile filmi izleyin bence..
İMZA
QueenKK
Avatar
Üye
  Ceyran 02 Eylül 2016, Cuma
Bilim kurgu fılmı ama pek olmamıs. Filmin tek guzel yanı Chammak chalo Sarkısı
Avatar
Üye
  oznurrr 22 Temmuz 2016, Cuma
ne desem bilemedim . değişik bir film ... ama sevdim
Avatar
Üye
  MERVE-SRKAJOL 13 Temmuz 2016, Çarşamba
BU FİLM SHAHRUKH KHAN IN DENEMESİYDİ.. VE ÇOK GÜZEL OLMUŞ. İZLERKEN SIKILMADAN İZLENİYOR VE DE KENDİMİ KAHKAHA ATARKEN BULDUĞUM ZAMANLAR OLDU. ÇOK EĞLENCELİ Bİ FİLM...
Avatar
Üye
  merve76 26 Haziran 2016, Pazar
50 kez olsa 50 kez izlerim
Avatar
Üye
  birdem 02 Haziran 2016, Perşembe
çk eğlenceli çok güzel bir film olmuş hiç sıkılmadan izledim boşuna kral demiyorlar her rolün hakkını veriyor
Avatar
Üye
  zerya 19 Mayıs 2016, Perşembe
bu filmi seiyorum yaa 3 dur Izliyorum keyif alarak sıkılmadan umarım 2 si gelir
Avatar
Üye
  BeingHuman 18 Mayıs 2016, Çarşamba
Shahrukhdan daha bir möhtəşəm film.Kuzenimlə birlikdə izlədik,çox bəyəndik.İlk dəfə hindlilərin bilim kurgu filmini izləmiş oldum.İzlədiyimə dəydi.Çox əyləncəli və maraqlı filmdi.
İMZA
Bollywood aşiqi
Avatar
Ziyaretçi
fatmanurambarcı 07 Mayıs 2016, Cumartesi
shahrukhun saçları çok tatlı olmuş ya
Avatar
Üye
  np_rv511 29 Mart 2016, Salı
Sanırım 13 yaşından büyüklerle seyredilebilir.
Avatar
Ziyaretçi
melike 05 Mart 2016, Cumartesi
süper her zaman ki gibi izleyin keyif alın.
Avatar
Ziyaretçi
srklove 27 Şubat 2016, Cumartesi
Muhteşem film bayıldım :D
Avatar
Üye
  ekooloji 01 Ocak 2016, Cuma
Crysis oyunu gibi
İMZA
Bartın lı (E.K)
Avatar
Üye
  N1-SRK- 31 Aralık 2015, Perşembe
Bilim kurgu olarak değilde komedi film tarzında izlemek daha doğru olur ... Gayet eğlenceli komedi açısından başarılı bilim kurgu açısından yetersiz bir film :)
Avatar
Üye
  Emrahdlsiz 10 Ekim 2015, Cumartesi
HarikaSİ
İMZA
EMRAHDLSZ
Avatar
Üye
  sakura 21 Eylül 2015, Pazartesi
chammak cello dansı bıle yeter bu fılmı seyretmeye.
İMZA
sakura
Avatar
Üye
  aa_politik65 05 Eylül 2015, Cumartesi
Izlemenizi tavsiye ederim eglenceli :)
Avatar
Üye
  AliYldz 15 Temmuz 2015, Çarşamba
harika bir filmdi , Hint sinemasının bilim kurgu filmlerinde de başarılı olduğunu gösteren güzel bir yapımdı. sıkılmadan bir solukta izleyebilirsiniz.
İMZA
izlediğimiz filimlere lütfen yorum yazalım . ve eğer filmin konusu ile ilgili bir şey yazacaksak yorum bölümünün sağ üst köşesinde SP butonu var lütfen kullanalım.
Avatar
Üye
  SHAHRUKH55K 24 Ağustos 2015, Pazartesi
evet bencede
İMZA
baha isra altuntaş
Avatar
Üye
  bollygril 12 Temmuz 2015, Pazar
güzel yaa kareena ayrı bi tatlı olmuş bu filmde shahrukh zaten süper ötesi bir şey ama konu biraz saçmaydı oyun canlanması falan, filmi kareena shahrukh izlettiriyo yani başka oyuncularla bu kadar olmazdı
İMZA
bollygril47
Avatar
Üye
  _busra112_ 29 Haziran 2015, Pazartesi
çok güzel izlnmeli
vip üyelik için ne yapabilirim sitede bulamıyorum yardmcı olun lütfen
Avatar
Üye
  nergizege 29 Haziran 2015, Pazartesi
çok sevdim ben:)
Avatar
Üye
  OguzAkdogan1818 03 Aralık 2016, Cumartesi
SHAHRUKH55K ne diyorsun kardeş sen aklın sıra yamanmaya mı çalışıyorsun kız zaten yorum yapmış çok sevdim diye sen ne zırvalıyorsun aklın sıra sempatik mi görünmeye çalışıyorsun filme yap yorumunu film nasıl nasıl işleniyor buraya millete salça olmaya geliyorsunuz ama burada mesaj atma mesaj alma veya yorum yapıldığı anda bildirim falan gelmiyor boşuna kürek çekmeyin filme yorumunu yap işine bak
İMZA
AKSHAY KUMAR
Avatar
Üye
  SHAHRUKH55K 04 Ağustos 2015, Salı
(nergizegeciğim)
ailem çok izlemek istemiyo en çok filmi ben sevdim bunu hiç sıkılmadan izleyebilirim peki ya sen hiç sıkılmadan izleyebilirmisin (nergizege) ben böyle filmleri severim sen sever severisesevermisin?????????????
İMZA
baha isra altuntaş
Avatar
Üye
  hesen 15 Haziran 2015, Pazartesi
ne guzel film yaa
İMZA
ghhhkjhkjl
Avatar
Üye
  Dhanush57 09 Haziran 2015, Salı
Harika Bi film.. Shahrukh khan ı çok farklı Bi senaryo da Göreceksiniz.. Çok eğlenceli sempatik duygu dolu Bi film..
İMZA
N.Y
Avatar
Ziyaretçi
Betulce 08 Haziran 2015, Pazartesi
Izleyin ben cok guldum ve eglendim
  Benzer Filmler
720P
Gabbar Singh 2012 Altyazılı 720p Telugu Filmi izle
Gabbar Singh 2012 Altyazılı 720p Telugu Filmi izle
Çeviri için Ozlem Hanıma Teşekkür Ederim. Bir polis olarak köyüne dönen Venkatarathnam Naidu, burada kötü siyasetçilerle mücadele etmeye başlar. Bu mücadelenin arasında da k&o...
  •   Tür : *Aksiyon, *Komedi, Pawan Kalyan
  •   İzlenme: 13543
  •   33
      11
  •   Vizyon : 2012
  •   Süre : 153 Dk.
IMDb7.2
Altyazı
720P
Athidhi 2007 Türkçe Altyazılı izle
Athidhi 2007 Türkçe Altyazılı izle
Filmin Çevirisi ve Konusu için Elif786 Arkadaşımıza Teşekkür Eder İyi Seyirler Dilerim. Konu: Athidi kimsesiz bir çocuktur ve kendisi ile ailesi gibi ilgilenen kişiler gözlerinin önünde biri tarafı...
  •   Tür : *Aksiyon, *Dram, *Polisiye - Suç
  •   İzlenme: 25863
  •   169
      10
  •   Vizyon : 2007
  •   Süre : 172 Dk.
IMDb5.7
Altyazı
720P
Kasaba (2016) izle
Kasaba (2016) izle
Filmin Konusu için Alp_5656 Arkadaşımıza Teşekkür Eder İyi Seyirler Dilerm. Filmin Konusu; Rajan Zacariah, Kerala-Karnataka sınırında ki Palakkad bölgesinde çalışmaktadır. Rajan, kendisi için &...
  •   Tür : *Gerilim, *Aksiyon, *Polisiye - Suç
  •   İzlenme: 15015
  •   14
      7
  •   Vizyon : 2016
  •   Süre : 137 Dk.
IMDb5.1
Altyazı
360P
Singham 3 izle
Singham 3 izle
İlk 2 Serisiyle izleyenler tarafından oldukça sevilen bir Surya Klasiği daha.. Singam 3 ( Singham 3, S3 ) Filminin çekimleri başladı ve yakın zamanda izleyicileriyle buluşacak. Surya'ya bu Singam 3 Filminde Anushka Shett...
  •   Tür : *Aksiyon, *Polisiye - Suç, Suriya
  •   İzlenme: 8870
  •   11
      0
  •   Vizyon : 2016
  •   Süre : 0 Dk.
IMDb0.0
Fragman