720P
Sivaji 2007
Altyazı

Sivaji 2007

Filmin Çevirisi ve Konusu için By ÖzDaMaR arkadaşımıza Teşekkür Eder İyi Seyirler Dilerim. Filmin Konusu,

Amerikada mimari bilgisayar yazilimcisi olan Sivaji , ulkesine hizmet etmek icin doner. Ülkesinde universite hastane ve inşaatlar yapar ancak rakipleri tarafindan safdışı edilmeye çalısır. Bakalım kahramanımız bu rakiplerin üstesinden gelebilecek midir ?

 6759İZLENME

 3FAVORİ

 7.3İMDB

Detay
  Beğen
14
2
Sivaji 2007 8.6 / 10 15 kullanıcı oyu.
PUAN : 8.6
  Filmin Yönetmen ve Oyuncuları
  Yorum Alanı 6 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Üye
  SoLoMoNx 15 Şubat 2017, Çarşamba
Film çok güzeldi ama konusuna hayran kaldım izlemenizi tavsiye ederim alt yazıda biraz sıkıntı vardı ona biraz dikkat edersek başka bir şey yok. Emeği geçen her keze Teşekkür ederim..! İYİ SEYİRLER
İMZA
sleyman_oruc
Avatar
Üye
  OguzAkdogan1818 05 Kasım 2016, Cumartesi
Kaaveri Aarum şarkısına hayran kaldım zaten İngilizler falan koroyla söylüyor A.R Rahman’ın müzikler süper ya Thalaiva diyorum Superstar diyorum başka da bir şey demiyorum Sivaji zaten adam Boss adam King :D
İMZA
AKSHAY KUMAR
Avatar
Üye
  KhaN35 04 Haziran 2016, Cumartesi
Film aşırı anlamlı çok çok güzeldi ama altyazıda baya kayma vardı..
İMZA
BeingAykut
Avatar
Ziyaretçi
coşkun yıldız 15 Ağustos 2015, Cumartesi
hemen hemen her filminde alt yazı kayması var admin başka sitelere kayıyoruz bilgin olsun
bir de sürekli kod hatası
Avatar
Üye
  OguzAkdogan1818 09 Aralık 2016, Cuma
tamilce kazık bir dil ve adamlar o kadar seri konuşuyor ki senkronu bu kadar tutturmak bile ustalıktır bence bu nasıl bir dil arkadaş yazması bir dert konuşması bir dert zaten çoğu kuzey kökenli aktör tamilceyi konuşamıyor adamlar haklı abi konuşsa bile nasıl yazılı bu nasıl bir alfabe böyle :D o kadar da abartmayın coşkun yıldız , hemen her filminde dediğin 3-5 film tamil filmleri hep böyle ben yadırgamamakla birlikte emeğe saygı duyulması gerektiği ve bizler için en güzelini yapmaya çalıştıklarını biliyorum ve bunu bilerek olayı manipüle etmemeye çalışıyorum
İMZA
AKSHAY KUMAR
Avatar
Yönetici
  Admin 15 Ağustos 2015, Cumartesi
Altyazıdaki kaymaya müdahale ettim ve ancak bu kadar düzeltilebildi. Tamil-Telugu filmlerinde senkron sorunu malesef ki oluyor. Başka sitelere kaysanız da sonuç değişmez zira onlarda sitemizdeki filmleri (Ç)alıp kendi sitelerine ekliyorlar.
  Benzer Filmler
720P
Bbuddah Hoga Terra Baap 2011 izle
Bbuddah Hoga Terra Baap 2011 izle
Filmin Çevirisi ve Konusu için Fidato Nickli arkadaşımıza Teşekkür Eder İyi Seyirler Dilerim. Mafya çetesinin işleri yetenekli bi polis tarafında ters gitmektedir. Çareyi onu öldürmekte bulurlar....
  •   Tür : *Aksiyon, *Polisiye - Suç, *Komedi
  •   İzlenme: 8986
  •   32
      0
  •   Vizyon : 2011
  •   Süre : 114 Dk.
IMDb5.6
Altyazı
720P
Krishnam Vande Jagadgurum 2012
Krishnam Vande Jagadgurum 2012
Filmin Çevirisi için gg arkadaşımıza Teşekkür Eder Sizlere İyi Seyirler Dilerim. Filmin konusu içinde ayrıca rukiye arkadaşımıza Teşekkür Ederim. Filmin Konusu; tiyatro sanatcısı olan babu dedesinin vasiyeti...
  •   Tür : *Aksiyon
  •   İzlenme: 8407
  •   23
      1
  •   Vizyon : 2012
  •   Süre : 139 Dk.
IMDb6.8
Altyazı
720P
Anniyan 2005
Anniyan 2005
Filmin Çevirisi ve Konusu için absinthx'e Teşekkür Eder İyi Seyirler Dilerim. Hikâye Ambi adında bir saf bir avukatın kanunsuzluklara karşı mücadelesini anlatırken bir taraftan da aşık olduğu Nandhiniye o...
  •   Tür : *Aksiyon, *Dram, *Gerilim
  •   İzlenme: 12288
  •   97
      1
  •   Vizyon : 2005
  •   Süre : 181 Dk.
IMDb8.1
Altyazı
720P
Arjun 2004 Türkçe Altyazı 720p
Arjun 2004 Türkçe Altyazı 720p
Filmin ÇEvirisi ve Konusu için SenaaG arkadaşımıza Teşekkür Eder İyi Seyirler Dilerim. Filmin konusu; Meenakshi ve Arjun birbiriyle kavga etmeden duramayan ikiz kardeşlerdir. Meenakshi'nin evlenmesi ile bu durum değ...
  •   Tür : *Aksiyon, *Dram, Mahesh Babu
  •   İzlenme: 18372
  •   120
      12
  •   Vizyon : 2004
  •   Süre : 167 Dk.
IMDb6.5
Altyazı