720P
Ek Paheli Leela 2015 Türkçe Altyazılı izle
Altyazı

Ek Paheli Leela 2015 Türkçe Altyazılı izle

Daha önceki Çevirideki imla hataları ve eksikliklerden dolayı bu filmi yeniden çeviren Saliha Arkadaşımıza Teşekkür Eder Sizlere İyi Seyirler Dilerim. Leela ve öldürülen sevgilisinin yarım kalan aşkının hikayesi, 300 yıl sonra Leela'nın Meera olarak reenkarnasyonu ile yeniden yazılabilecek midir? Ya öldürülen sevgili de yeniden doğmuşsa?

 44488İZLENME

 27FAVORİ

 4.7İMDB

Detay
- Reklamı Geç -
  Beğen
126
34
Ek Paheli Leela 2015 Türkçe Altyazılı izle 8.0 / 10 101 kullanıcı oyu.
PUAN : 8.0
  Yorum Alanı 45 Yorum Yapılmış
Misafir
Avatar
Ziyaretçi
Eda Yorumunuz Onay Bekliyor.
Sonu mükemmel bitti ya hiç ummadığım bi sondu müthiş kesinlikle izleyin
Avatar
Üye
  seawinds 21 Ocak 2017, Cumartesi
muthiş bir film
Avatar
Üye
  ejderdal 25 Haziran 2016, Cumartesi
öncelikle emeklerinize sağlık üstadım, bazen bizim sabırsızlıklarımıza katlanan siz değerli emek harcayan üstadlar, iyi ki varsınız sizin ve harcadığınız emekleriniz sayesinde film izleme imkanı buluyoruz. siteye ise laf yok, tek geçiyorum. tekrar emeğinize yüreğinize sağlık
Avatar
Üye
  Mehmetunsl 13 Aralık 2015, Pazar
Muhakkak izleyin :)
Avatar
Üye
  almila 30 Kasım 2015, Pazartesi
alt yazıları okuyamıyorum atyazının uzerıne bı proram geliyo duzeltırmısınız lutfen
Avatar
Ziyaretçi
Onur Okan 03 Ocak 2016, Pazar
Film on numara, çeviride olmuş emeğinize sağlık. Saliha arkadaş çeviriyi biraz aceleye getirmiş ve her çevirmen gibi kendi eklemelerini yapmış ama izlenemeyecek kadar değil.. azıcık alt yazı film izlemeyi bilen insan için sorun olmaz gayet anlaşılır ve ne dediği çözülebilir durumda. İyi çalışmalar kolay gelsin.
Avatar
Yönetici
  Admin 02 Aralık 2015, Çarşamba
Filmde herhangi bir sorun görünmüyor farklı tarayıcıyla tekrar denerseniz sevinirim
Avatar
Ziyaretçi
gizem adm 25 Kasım 2015, Çarşamba
filmi çeviren arkadaş bir daha hiç bir film çevirmesin.
Delirdin mı gız.
Demirden korksaydık trene binmezdik.
Bunlar nedir ?
Avatar
Üye
  TheAbdulKeriM 10 Ekim 2015, Cumartesi
la adamlar her filminde karma yı yapıolar bir nirvanaya ulaşamadılar :D
İMZA
......
Avatar
Üye
  nergizege 13 Eylül 2015, Pazar
sonu çok güzeldi
Avatar
Ziyaretçi
Sevgi gokçe 29 Ağustos 2015, Cumartesi
Beni filmin sonuna bayıldım. Basları hoşuma Gıtmedı. Sonu bence harıka olmus
Avatar
Ziyaretçi
Didem 26 Ağustos 2015, Çarşamba
Çoookk acil biri el atsınn şu çeviriyeee ama yaa :(
Avatar
Ziyaretçi
arygator 29 Ağustos 2015, Cumartesi
çok şükür sonunda çeviri bitti özlem sona erdi. . :) bu süre zarfında kahrımızı çektiğin için ve bu çeviriyi bize ulaştırdığın için teşekkürler admin seviyoruz seni takipteyiz :)
Avatar
Yönetici
  Admin 27 Ağustos 2015, Perşembe
Çeviri Yenilendi. Saliha arkadaşımızın çevirisiyle tekrar ekledik. İyi Seyirler
Avatar
Ziyaretçi
cemile kamble 24 Ağustos 2015, Pazartesi
afedersiniz ama filmin cevirisini berbat yapmissiniz...googleden kopyalayip yasitirdiniz belli ki..devrik cumleler filmden hicbisey anlamadim..daha basindayim inanin durdurup size yaziyorum sonunu getiremeden kapaticam bole giderse...
Avatar
Yönetici
  Admin 27 Ağustos 2015, Perşembe
Öncelikle Filmin Eski çevirisi bize ait değildi. Altyazı sitelerine yüklenen altyazıydı. Saliha arkadaşımız çeviriyi yeniledi bizde filmi yeniledik. Tekrar izleyin
Avatar
Ziyaretçi
sabırsız 22 Ağustos 2015, Cumartesi
allah aşkına çevirmen arkadaş bitir artık çeviriyi çok büyük dua alacaksın bizden.bi izleyemedik şu filmi ya kaç ay oldu...
Avatar
Ziyaretçi
sfenks 18 Ağustos 2015, Salı
unutuldu herhalde ay geçti üzerinden ümidimi kaybetmeye başladım :(
Avatar
Ziyaretçi
kurumsalkişilik 10 Ağustos 2015, Pazartesi
öncelikle çok başarılı bi siteniz olduğunu söylemeliyim , çok uzun süredir bu siteden filmlerimi izliyorum. emeğinize sağlık.bir konuda ufak bi serzenişte bulunmak istiyorum. elinizde yeterli imkanların olmadığının farkındayım çevirmen az onunda farkındayım. ama çok yoğun izlenme isteği olan filmlerde çeviriyi diğer film çevirilerinin önüne alıp beklenilen filmleri daha erken bi şekilde izleyiciye sunamazmısınız. yaklaşık 1 aydır her gün bu filmin çevirisi çıkmış mı diye bu sayfayı açıyorum eminim bir çok arkadaşımızda benim gibi merakla bu filmi bekliyor. yani biraz geç kalınmadı mı sizce ?
Avatar
Ziyaretçi
primadonna 16 Ağustos 2015, Pazar
bekliyoruz eklemenizi :) yakında gelecek gibi bi his var icimde :D fighthing
Avatar
Yönetici
  Admin 10 Ağustos 2015, Pazartesi
Selamlar Öncelikle Güzel düşünceniz için Teşekkürler. Evet gecikme var ama Çevirmenden herhangi bir haber gelmediği için bende size net bir bilgi veremiyorum. Çevirmen çeviriyi bitiremeyecek gibiyse başka bir çevirmene ileteceğim ama başka bir çevirmene verilen film farklı bir çevirmene verilemiyor malesef. Çeviriyi verdiğim çevirmenden haber bekliyorum
Avatar
Ziyaretçi
jamiryo 01 Ağustos 2015, Cumartesi
yahu bunun düzgün çevirisi ne zaman gelecek allah aşkına. 1 tane çevirmen bi el atsın şuna ne zamandır bekliyoruz.
Avatar
Yönetici
  Admin 06 Ağustos 2015, Perşembe
Selamlar Çevirmen çevirye başladı ama henuz bir haber yok bugün sorarım bakalım
Avatar
Ziyaretçi
FanoftheWantedd 06 Ağustos 2015, Perşembe
Merhaba.. Yeni çeviri ne zaman gelmiş olur acaba? Bu haliyle izlenmiyor.. Böylesi bir filme haksızlık olmuş yani.
Avatar
Yönetici
  Admin 01 Ağustos 2015, Cumartesi
yukarıda yazdım bak bir önceki yorumda. Çevirmene ilettim diye. Bi sabredin hocam. 1 sayfalık çeviri değilki ertesi gün hazır olsun. Çevirmen bitirince yenilerim .
Avatar
Ziyaretçi
cemrem ceylan 28 Temmuz 2015, Salı
keşke hiç çevirmeseydiniz hiç bişe anlaşılmıyo beklerdik biz normal çevirmenizi bunu dışında görüntü güzel sitede iyi ama hiç koymasaydınız filmi çeviriyi yaptıktan sonra koyardınız daha iyiydi şahsi görüşümdür tşk ederim :)
Avatar
Ziyaretçi
yıldırım 26 Temmuz 2015, Pazar
çok afedersiniz ama lütfen çevirileri google dan yapmayın insan hiç mi kendinden bir şey katmaz ben gelmek gitmek diye tercüme mi olur allah aşkına
Avatar
Yönetici
  Admin 26 Temmuz 2015, Pazar
Bak kardeş yorumda belirttim eklenme nedenini ? Çeviri bizim tarafımızca yapılmadı Altyazı sitesine sunulan çeviridir. Eklemeyince de Altyazısı çıktı niye eklemiyorsunuz deniyor. Bekleyin çevirmenimize ilettim altyazıyı bitirince yenileriz.
Avatar
Ziyaretçi
Remzi 24 Temmuz 2015, Cuma
Admin bu ceviriyle film eklenirmi??...Bu ne...Hintce izlesek bundan daha iyi anlardik ne dedigini...otomatik falan diyosun ama ekleme filmi o zaman...Ne zaman cevirisi gelirse o zaman eklersin...Resmen alay ediyosn insanlarla...orjinal dilde yayinla daha iyi...
Avatar
Yönetici
  Admin 24 Temmuz 2015, Cuma
Daha önce de böyle bir altyazıyı eklemedim. Sonra bana altyazısı çıktı niye eklemiyorsunuz dendi. Ben en yapayım ?
Avatar
Ziyaretçi
huri21_10 24 Temmuz 2015, Cuma
ADMİNcim bu arada süper süper süpersin vallaa tüm filmler ve çeviriler için emeği geçen herkeze çok çok çok tşkler bizim gibi hint filmi kurtları için harika bir site yapmışsınız inş daha güzel yerlere gelirsiniz :D
Avatar
Ziyaretçi
huri21_10 23 Temmuz 2015, Perşembe
Magadheera tarzında bi film olduğunu biliyordum ama onun kadar güzel deil fimi pek sevemedim sanki ordan oraya gitti sonu bi acayip bitti yani sırf sonu bi değişikil olsun die adamlar acayip bişi yaptı ben filmi sevemedim bi türlü Magadheera izlmeyenler bunun yerine onu izlesin bence onu izledikten sonra bu film boş gelicek tek güzel yani şarkılar ve danslardı rengarenk bi filmdi okadar :)
Avatar
Ziyaretçi
leela 23 Temmuz 2015, Perşembe
çeviri ne kadar kötü olsa da filmi tam anlamıyla anlayabildim :) tek kelime ile harika bi filmdi :)
Avatar
Ziyaretçi
leela 23 Temmuz 2015, Perşembe
admin çeviri çok kötü ve hiçbir şey anlamıyorum lütfen en kısa zamanda düzeltir misiniz?
Avatar
Yönetici
  Admin 23 Temmuz 2015, Perşembe
Selamlar. Çeviri altyazı sitelerinden alınma ve şu anda tek bu çeviri mevcut ama çevirmenlerimiz boşa çıktığında tekrar çevirisini yaptırmaya çalışacağım inş.
Avatar
Ziyaretçi
hintürk 23 Temmuz 2015, Perşembe
Bu çeviriyi filme ekleyebildiğinize inanamıyorum!!! Hiç mi kontrol etmediniz ? film resmen otomatik çeviriden çevrilmiş!!! Kalitenizden ciddi ciddi düşüyor. Bunun sebebi fazla takp edilmek değildir heralde!!!
Avatar
Ziyaretçi
berkan yılmaz 22 Temmuz 2015, Çarşamba
admin baştan çevirirmisiniz lüütfenn
Avatar
Ziyaretçi
Mer 22 Temmuz 2015, Çarşamba
izleyen arkadaslar film hakkinda yorum verirseler cok yardimci olurlar. simdiden tesekkurler :)
Avatar
Ziyaretçi
şevval 22 Temmuz 2015, Çarşamba
çeviriyi google translate den falan mı yapmış ??
Avatar
Yönetici
  Admin 22 Temmuz 2015, Çarşamba
Altyazı sitesinde yayınlanan altyazı bu. Çevirmen hakkında yeterli bilgiye sahip değiliz.
Avatar
Ziyaretçi
Argeci 21 Temmuz 2015, Salı
Merhaba admin filmin alt yazısı http://www.turkcealtyazi.org/ sitesine yüklenmiş bulunmaktayım oradan indirip filme koyabilirsin.
Avatar
Ziyaretçi
Lela Ren 09 Temmuz 2015, Perşembe
Terbiyesizlik gibi olacak ama şey hala filmin Türkçe çevirisi yapılmadı mı? Hala bekliyorum normalde sormam acele ettirmem beklerim ama çok merak ediyorum filmi... Rica etsem çeviri artık gelebilir mi? Şey Özür dilerim yinede acele ettirdiğim için.
Avatar
Ziyaretçi
Lela Ren 10 Temmuz 2015, Cuma
Teşekkür ederim... Bekliyorum o zaman umarım en kısa zamanda gelir :)
Avatar
Yönetici
  Admin 10 Temmuz 2015, Cuma
Selamlar Est. Neden terbiyesizlik olsun. Çevirmenden henüz haber gelmediği için bekliyorum Malum Ramazan dayız Biraz yorgunluk ve yogunluk olabiliyor
Avatar
Üye
  sunny_leone 11 Mayıs 2015, Pazartesi
admin filmin cevrisi gelmiycekmi?
İMZA
gtdhd
Avatar
Yönetici
  Admin 11 Mayıs 2015, Pazartesi
Selamlar Gelecek tabi ama bu ara çevirmenlerimizin sınavları oldugu için biraz beklemek zorundayız.
  Benzer Filmler
720P
Mickey Virus 2013
Mickey Virus 2013
Mickey Virüs Hindistan'ın Delhi şehrinde geçen komedi,gerilim türünde bir film.. Delhi Polisi son zamanlarda ard arda gelen esrarlı bilgisayar korsanlarının ölümü üzerine, kendilerine bu davad...
  •   Tür : *Gerilim, *Komedi
  •   İzlenme: 3064
  •   8
      0
  •   Vizyon : 2013
  •   Süre : 135 Dk.
IMDb6.2
Altyazı
720P
I 2015 izle
I 2015 izle
Çeviri  ve Konu için SenaaG arkadaşımıza Teşekkür Eder İyi Seyirler Dilerim. Filmin konusu; Lingesan, Bay Tamilnadu yarışmasına hazırlanan bir vücut geliştiricidir. Lingesan bu yarışmayı kazandıktan sonra Diya...
  •   Tür : *Gerilim, *Aksiyon, *Romantik
  •   İzlenme: 83695
  •   646
      97
  •   Vizyon : 2015
  •   Süre : 170 Dk.
IMDb8.2
Altyazı
720P
Dil Kya Kare 1999
Dil Kya Kare 1999
Anand Kishore (Ajay Devgan) onun eşi Kavita (Mahima Chaudhary) ve evlatlık alınmış kızları olan Neha (Akshita Garud), Hindistan’ın Delhi şehrinde mutlu bir hayat sürdürürler. Gizemli bir kadının gelişiyle bu düze...
  •   Tür : *Dram, *Gerilim, Ajay Devgan
  •   İzlenme: 7448
  •   25
      3
  •   Vizyon : 1999
  •   Süre : 158 Dk.
IMDb5.4
Altyazı
720P
Tevar 2015
Tevar 2015
Amit Sharma'nın yönettiği ve başrollerinde Sonakshi Sinha, Shruti K. Haasan, Arjun Kapoor'un oynadığı 2015 yapımı Aksiyon Dram türündeki Hint Filmi olan Tevar 2015 filminin çevirisini yapan ( ve İlk Çe...
  •   Tür : *Gerilim, *Aksiyon, *Dram
  •   İzlenme: 42150
  •   248
      22
  •   Vizyon : 2015
  •   Süre : 157 Dk.
IMDb5.5
Altyazı